HTML

Suzukimaffia

Friss topikok

Archívum

Suzukimaffia, avagy miből lesz a cserebogár?

2014.03.03. 22:10 futobolond a kozeleti paranoiás

Suzukimaffia, avagy miből lesz a  stadion cserebogár?

Az Esztergomi Suzuki gyár maffia módszerekkel titkolja az életveszélyes, típushibás autóit.

Nem, nem levágott lófejre, vagy Al Capone Amerikájára kell gondolni. Ez itt a harmadik évezred,  a módszerek sokkal kifinomultabbak, itt már „államilag finanszírozott maffiák” működnek.    http://hvg.hu/gazdasag/20120425_Javor_Istvan_korrupcio_sorozat

Lássuk, hogy miről is van szó:

Az ügy: Nyolc évvel ezelőtt összetörtem a feleségem garanciális autóját. A balesetben súlyosan megsérült az anyós ülésen utazó 7. hónapos várandós feleségem.  Az autó totálkárosra tört, ennek ellenére a légzsákjai, és az egyik övfeszítő egyaránt nem léptek működésbe.

A garanciára kötelezett márkakereskedő az Esztergomi Suzuki gyár képviselőjével közreműködve, az autó átvizsgálásának látszatát színlelve, kiállítottak egy egyértelműen meghamisított jegyzőkönyvet. A továbbiakban erre a hamis jegyzőkönyvre hivatkozva hárítják el mindennemű felelősségüket. Miközben minden érintett fél tisztában van a ténnyel, hogy az autó hibás volt. Sőt nem csak ennél az egy autónál fordult elő ez az életveszélyes hiba, hanem mások is ugyanígy jártak. Ennek ellenére eszükbe sem jutott a hibát elhárítani, sokkal inkább az ügy elsikálására,és a mi teljes ellehetetlenítésünkre  költöttek vagyonokat.

Joggal merül fel a kérdés, ugyan miért érné ez meg nekik?

Azért mert egy ilyenkor szükséges visszahívási kampány milliárdokba kerülhet, és akkor nem beszéltünk a mostanra már igencsak  megtépázott hírnevükről. Íme, néhány példa, de bármeddig lehetne bővíteni a listát, mert már rég megdőltek a márka megbízhatóságáról szóló mesék.

http://suzuki.network.hu/blog/suzuki_klub_hirei/suzuki-a-mi-visszahivas-rekorderunk-megdobbento-szamok

 

http://www.portfolio.hu/users/elofizetes_info.php?t=cikk&i=179214

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/16/sorozatos_hibak_a_suzukik_valtojaban/

 

A válasz másik része pedig, mert megtehetik! Mert „A törvények is korruptak Magyarországon”

Íme, egy példa:

http://index.hu/gazdasag/2013/04/18/korrupcio/

„Korrupció: a legjobb beruházás”

„Általában is elmondhatjuk, hogy az igazságszolgáltatásba befektetett korrupciós pénz a legjobb beruházás. Egy szakértő egy nagyobb ügyben néhány százezerért, vagy millióért dolgozik. Körülbelül ennyivel befolyásolható a véleménye is. Cserében több tízmilliós, százmilliós perek fordíthatóak meg. Ezzel szemben az igazságszolgáltatási rendszer nem mutat semmilyen ellenállást. Habár az igazságszolgáltatás az egyik hatalmi ág, nem biztosított az átláthatósága, felelőssége, gyakorlatilag nulla kockázattal működik, minden döntését saját maga törvényesíti. A személyi kapcsolatok védik a tisztességtelen bírókat és ügyészeket.

Szakértés: az igazságszolgáltatás Achilles-sarka

Az átláthatatlan, ellenőrzés nélküli szervezet a korrupció melegágya. Hatalmas tétek és nulla kockázat: mindenki, aki vissza akar élni helyzetével, pontosan egy ilyen munkahelyen találhatja meg leginkább a számításait. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem dolgozik számos tisztességes ügyész és bíró a szervezetben. De aki másképpen dönt, és a korrupció irányába megy el, annak semmi sem állja útját, sőt a karrierje is töretlen lesz.”

Mi a helyzet a médiával?

A 15 perc hírnév mindenkinek kijár!

http://videa.hu/videok/jarmuvek/a-mi-autonk-legzsakja-baleset-kismama-legzsak-RKbThYqwweKuVQO7

https://www.youtube.com/watch?v=g1aLD6cjSGs

 

A Suzuki a lehető legkönnyebb helyzetben van a médiában. Úgy tudja könnyedén megvásárolni az adott média lojalitását, hogy az ügyletről még áfás számlát is kérhet.

Ő nem korrumpál, csupán reklámidőt vásárol.

 Ugye milyen egyszerű?

A műsor felvétele után a stúdión kívül hosszasan, készségesen beszélgettünk még a műsor készítőivel. Itt a műsorvezető részéről többször elhangzott az ígéret miszerint: Till Úr ezt az ügyet itt fogjuk megoldani.

Azóta is hiába várom az ügy megoldását.

 Rossz nyelvek szerint pedig valóban megszületett a megoldás, amely a Suzuki gyár 2008. óta folytatott támogatás politikájában keresendő, csak abban én már nem kaptam szerepet.

http://www.puskassuzukicup.net/index.html

 

Ezek után csodálkozunk, hogy a felszínnél senki nem ás mélyebbre? A műsorban elhangzó ígéret ellenére, miszerint a későbbiekben beszámolnak a fejleményekről, többet szóba sem álltak velem. Ez a kereskedelmi média jól felfogott üzleti érdeke. Jól tejelő reklámbevételekből könnyebb megélni, mint a tényfeltárásból.

„Arról is sok szóbeszéd terjeng, hogy amióta bonyolult elektronikus berendezéseket építenek az autókba, egyre több a megmagyarázhatatlan, nem ritkán életveszélyes hiba, amelyeket az autógyárak minden erejükkel igyekeznek eltussolni.”

Itt egy remek írás arról, hogy Németországban miként működik ez.

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/sclassecrash/1/

„Sánta kutya, korrupt újságíró és megbízhatatlan elektronika

A hazug embert előbb utolérik, mint a sánta kutyát - tartja a mondás, és így volt ez most is. Az eset azonban nem tanulság nélküli. Ugyanis ahol autógyár van, ott a helyi vezető autós lapok kapcsolata szoros vele. A jó viszonyból kifolyólag gyakran előbb kapják meg az új típusok fotóit, előbb tesztelhetik őket, sokszor exkluzív információkat szivárogtatnak ki nekik, ami nem alábecsülendő gazdasági előnyt ad nekik. Persze aztán néha az autógyárak is kérnek tőlük valamit, mint Virág elvtárs Pelikán József gátőrtől. Így lehetett ez most is. Az összeesküvés-elméletet tovább szőve azt állapíthatjuk meg, hogy minden autóépítő nemzet újságjai sok esetben a saját gyáraik szekerét tolják, így igazán független autós újságírás csak olyan országban létezhet, amelynek nincsen saját autómárkája.”

Hát még ott ahol az adott autógyár a kormány kiemelt stratégiai partnere, a nemzet gazdaság korona ékszere.

A mellékelt ábra alapján, abban megegyezhetünk, hogy Magyarország korrupciós fertőzöttsége nagyságrendekkel súlyosabb mint Németországé.

http://www.transparency.hu/uploads/docs/CPI2012_map_and_country_results.pdf

 

 Ezáltal Magyarországon nem csak a médiát tudják zökkenőmentesen megvenni kilóra.

Ismételten Jávor Istvánt, az ELTE oktatóját idézem:

http://hvg.hu/gazdasag/20120425_Javor_Istvan_korrupcio_sorozat

„Az igazságszolgáltatás nem csak a közvetlen visszaélésről és korrupcióról szól, hanem az azt védő, összezáró klikkekről is. Abban nincs semmi újdonság, hogy a másodfokú bíróság megváltoztatja az elsőfokú ítéletet, ha hibát észlel. Kutatóként régóta konfrontálódom azzal a nagyon nehezen igazolható, de sok példával alátámasztható feltételezéssel, hogy azokba az ítéletekbe, melyek mögött a bíró vagy az igazságügyi szakértő magán biznisze húzódik meg, nem szívesen nyúl bele a másodfokú bíróság. Inkább megerősíti azt jogerős ítélettel. Éppen ott nem működik tehát a kontroll, ahol a legnagyobb szükség lenne rá a pártatlanság és tisztesség érdekében.”

Mint ahogy az a fentiekben le van írva, a másodfokú bíróság nem is nagyon akart belenyúlni, de még azt is megengedte magának, hogy még megszólalni sem engedett a tárgyaláson.

Focinyelven szólva olyan ez mintha ítélnek nekem egy tizenegyest, de bekötik a szemem. Majd miután megdöbbenve tapasztalják, hogy mégis futok a labda felé, akkor a lábamat is összekötik, majd pedig befalazzák a kaput. Aranyos nem?

Magyarországon ezt független, pártatlan bíróságnak hívják. Függetlennek mindenképp függetlenek, legalábbis a törvényektől, a tényektől és a józanésztől mindenképp, de a megbízóiktól semmiképp.

„Megváltozott Magyarországon a korrupció: már nem, illetve nemcsak táskás emberek mászkálnak ide-oda drága autókban, hanem hálózatok alakultak ki, amelyek átszövik az igazságszolgáltatást és a törvényhozást is.”

http://index.hu/gazdasag/2013/04/18/korrupcio/ 

 

Térjünk vissza a konkrét ügyemre: Tekintsük át a sokszereplős korrupciós hálózatot, mert ettől tud működni az egész.

Elegendő lenne egyetlen tisztességes szereplő ahhoz, hogy összedőljön a kártyavár.

 De ilyesmitől nem kell tartani.

Miért, mindenki korrupt, és tisztességtelen?

 Nem, viszont a tisztességeseket leváltják, és eltávolítják az ügy közeléből. Mint ahogy ez megtörtént már korábban a fogyasztóvédelemnél, és a bíróságon is.

Akik a helyükre jönnek, azoknak nem kell félniük semmitől.

Térjünk vissza a konkrét ügyemre, és nézzük, meg hányféle bűncselekmény valósult meg.

Adott a hamis jegyzőkönyv, amire ez az egész koncepciós eljárás épül!  Okirat hamisítás.

A perben kirendelt igazságügyi szakértő ez alapján többszázezer forintért legyárt egy fiktív, az alperes igényeinek tökéletesen megfelelő szakértői véleményt.

Ami még üzletnek sem utolsó!

Ennek ellenére ez bizony hamis tanúzás.

Az eljáró bíró ezt elfogadja, és meggátol mindent, ami az igazság felderítését szolgálná, sőt a szakértő védelmében még az általunk benyújtott szakértői véleményt is eltünteti a per iratanyagából, nehogy bezavarjon a képbe.

Bűnpártolás, beosztással való visszaélés.

Biztosan csak a véletlenek szerencsétlen összessége miatt ez a látszat, és az igazság teljesen más?

Nem, szó sincs ilyesmiről, amikor a bírósági tárgyaláson szembesítettem őket, hogy az eljárás során több bűncselekményt követtek el, szemrebbenés nélkül még csak nem is vitatták ezt. Az eljárásjogi szabályok értelmében ezért ez tényként került rögzítésre.  http://youtu.be/ezA-4WJNNqc

http://coub.com/view/twsb

Miért tehetik meg mindezeket? A válasz egyszerű. Mert nincs vesztenivalójuk.

Mert a bíróság elnöke, és a felettes törvényszék a jogot kiforgatva, és azzal súlyosan visszaélve megvédi az elkövetőket.

Mitől kéne félniük ezek után?

Röviden: semmitől!

 Pedig mint az elején említettem az ügy megoldása faék egyszerűségű lenne.

A megoldás a hamis jegyzőkönyvben található valóságos hibakódokban található.

Mit is jelentenek, és mik ezek a hibakódok?

B1045

B1041

B1058

Ezek a hibakódok az autó hibáját mutatják jótállási, és szavatossági értelemben is.

A hibakódok jelentése az interneten egy kis kutakodás után szabadon fellelhető.

Ennek ellenére Magyarországon ennek megtalálására nyolc év nem volt elegendő.

Akkor nem történt itt semmi nyolc éven keresztül?

De nagyon is sok minden történt.

 Az elmúlt nyolc évben sikerült legyártani 600 azaz hatszáz oldal, az autó hibájára, és a panaszomra, és a tényekre nézve teljesen irreleváns, félrevezető, hazug periratanyagot, szakértői véleményt stb. Itt megtekinthető(a feltöltés folyamatosan folyik, pár napon belül fent lesz az összes)  http://suzuki.pvr.hu/doks

 Az időhúzással sikerült sok milliós kárt okozni nekünk, továbbá ezekkel az alperesek részéről több mint fél milliós ügyvédi költséget kreálni ellenünk melynek a behajtatásával zsarolhatnak minket.

Hogyan lehetséges ez?

Ezt egy példán keresztül bemutatom, nagyon egyszerűen: Kerestem egy Műszaki szakértőt, akit felkértem írjon egy szakvéleményt a hibakódok jelentésének a tárgyában. Nagyon készséges volt rögtön elvállalta, mondván nagyon egyszerű, és egyértelmű a kérdés, ezt akár egy levélben is leírja nekem, ez még pénzembe sem kerül. https://www.youtube.com/watch?v=AoP83hsJEZc

 

Másnap viszont visszahívott, és nagyon készségesen elmagyarázta az elnézésemet, és megértésemet kérve, de nem tudja az ügyet elvállalni, mert ha ő ezt leírja nekem, őt ezért kicsinálják.

Kérdésemre elmondta, hogy erre ne is keressek szakértőt ebben az országban, menjek Európába az ügyemmel. A hibakódok minden nyelven ugyanazt jelentik, és az Európai bíróságot nem a korrupció hajtja.

A cikk írása közben kaptam kézhez a Tatabányai törvényszék soron következő x+n.dik. végzését, melyben a törvényt és a jogot megerőszakolva, az alapvető emberi jogokat is több ponton súlyosan sértve, mély meggyőződéssel próbálnak meggyőzni, hogy az teljesen törvényes, és rendben van, ha elkövetnek ellenem egy rakás bűncselekményt. Hétköznapi nyelven szólva azt is mondhatnám, hogy úgy hazudnak, mint a vízfolyás, és ahogy azt a megbízóik elvárják, de én ilyet nem mondok. Nem is mondhatok, mert ezeknek a remek, nagyszerű, tanult embereknek velem ellentétben bizony emberi, és mindenféle jogaik vannak.

Nincs itt semmi látnivaló, tessék szépen tovább haladni, és ezt elfogadni kérem.

Ez itt a nagyurak focija kérem. Oszt jónapot! http://www.puskassuzukicup.net/index.html

 

Miért kellene elhinned, amit leírtam? Nem kell, sőt kimondottan kérem, hogy ne higgy nekem, légy gyanakvó, és csak a saját szemednek higgy, nézd meg, hogy mit jelentenek a hibakódok.

Én is ezt tettem, és élve a 3. évezred technikai vívmányaival digitális álruhát öltöttem. és megkérdeztem a hibakódok jelentését a téma szakavatott szakértőitől.

Kik ők? Ez 2014 március 10.én hétfőn kiderül, erről még a végén bővebben.

 Csodák nincsenek, a „szakértők” válaszai mind megerősítették a neve elhallgatását kérő szakértő véleményét, és az én kutakodásom eredményét is. Nevezetesen, hogy az autó egyértelműen hibás volt. https://www.youtube.com/watch?v=AoP83hsJEZc

 

Joggal merül fel a kérdés: Miként lehetséges az, hogy egy nyolc éve tartó eljárás nem képes felderíteni azt, amit egy email elküldésével néhány perc alatt ki lehet deríteni?

Előfordulhat az, hogy komoly, tanult, egyetemet végzett emberek ügyvédek, bírók, műszaki szakértők ennyire ostobák, de úgy is fogalmazhatnék, hogy funkcionális analfabéták legyenek?

Ugye te sem gondolod?

Akkor pedig miként lehetséges az, hogy ezek az emberek felelős beosztásba kerülhetnek. De ami még ennél is súlyosabb kérdés, hogyan követhetnek el büntetlenül bűncselekményeket, a lebukás vagy a felelősségre vonás legkisebb veszélye nélkül. A feletteseik, és a felettes bíróság a felelősségre vonások, és a törvényben előírt hatékony jogorvoslat helyett miért asszisztálnak ezekhez a bűncselekményekhez?

Itt nem egy elszabadult szereplőről beszélünk, hanem egy olajozottan működő teljes hálózatról.

Ez nem egy rendszerhiba, ez maga a rendszer!

„hálózatok alakultak ki, amelyek átszövik az igazságszolgáltatást és a törvényhozást is.”

„Az igazságszolgáltatás nem csak a közvetlen visszaélésről és korrupcióról szól, hanem az azt védő, összezáró klikkekről is. Abban nincs semmi újdonság, hogy a másodfokú bíróság megváltoztatja az elsőfokú ítéletet, ha hibát észlel. Kutatóként régóta konfrontálódom azzal a nagyon nehezen igazolható, de sok példával alátámasztható feltételezéssel, hogy azokba az ítéletekbe, melyek mögött a bíró vagy az igazságügyi szakértő magán biznisze húzódik meg, nem szívesen nyúl bele a másodfokú bíróság. Inkább megerősíti azt jogerős ítélettel. Éppen ott nem működik tehát a kontroll, ahol a legnagyobb szükség lenne rá a pártatlanság és tisztesség érdekében.”

Ugye ugye?

Hát erről beszéltem!

Végezetül, én már csak azt nem értem, hogy a Magyar Suzuki Zrt.-nél tényleg mindenki ennyire idióta?

Erre a kérdésre az Esztergomi Járásbíróságon 2014március 10.-én 9.30 órakor kezdődő nyilvános tárgyaláson fogom megadni a választ.

Amennyiben szeretne működés közben látni egy „államilag finanszírozott maffiát”, és tudósítani róla az újságja olvasóinak, akkor tisztelettel várom a fenti időpontban a tárgyaláson.

Még koránt sincs itt vége a történetnek.

Van egy gyengém, mégpedig szeretek minden kérdést minél több szempontból átgondolni, átérezni a vitapartnerem helyzetét, és érveit. Azonban itt, és most meg áll a tudományom. Miért?

Azért mert egész egyszerűen nem tudom elképzelni azt, hogy valaki közel 20 évet tanuljon azért, hogy végül gazemberré váljon.

A folytatásban egyenként, szakterületek szerint bemutatom a hálózat általam ismert tagjait, akiknek a szorgos munkája nélkül most nem tarthatnánk itt, ugyanott mint 8 évvel ezelőtt. Csak időközben elszegényedve, és teljesen megromlott egészségi állapotban. Nélkülük nem lehetne az ügyet így eltéríteni. Nélkülük, nem működhetne ez a maffia hálózat, akik a megbízóik érdekei mentén, élet és halál urait játszva tesznek tönkre embereket, vagy komplett családokat mind anyagilag mind egészségileg egyaránt.

Kérlek oszd meg a történetet mivel bizonyosan tudom többen is vannak a hozzánk hasonló károsultak. Nekik komoly segítséget tudok nyújtani. Sok lúd disznót győz! Gyere csatlakozz, hogy együtt legyőzhessük a disznókat.

A nyolc éve tartó rémálmot itt fogom folyamatosan megosztani, és itt fogsz tudni csatlakozni. Ha kidobnak megyünk máshová. Indulás hamarosan.

http://suzukimaffia.blog.hu/

12 komment

Címkék: maffia bíróság korrupció suzuki bűncselekmény okirathamisítás igazságügyiszakértő

A bejegyzés trackback címe:

https://suzukimaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr815817619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J_O_L_A_N 2014.03.06. 17:51:14

"Itt nem egy elszabadult szereplőről beszélünk, hanem egy olajozottan működő teljes hálózatról.
Ez nem egy rendszerhiba, ez maga a rendszer!
Hálózatok alakultak ki, amelyek átszövik az igazságszolgáltatást és a törvényhozást is.”

Én is szembesültem a maffia valódi hatalmával és mechanizmusaival, amikor koronatanúként harcba szálltam egy önkormányzati közszolgáltató cég, és a hozzá tartozó hulladéklerakó elmutyizása ellen, ahol százmilliós kenőpénzeket kaptak a polgármester, a képviselők, és a cég vezetői, a várost pedig minimum 10 milliárd kár érte. Végignéztem milyen módszerekkel befolyásolták és akadályozták a nyomozást, az országos rendőrfőkapitányt is mozgósítva áthelyeztették az ügyet egyik megyéből a másikba, aztán a harmadikba, közben telt az idő, bizonyítékok tűntek el, új bizonyítékok keletkeztek, kiderült hogy a rendőrség pont a mutyiban érintett egyik személy által vezetett környezetvédelmi céget kérte fel szakvélemény készítésére, stb. Ellenem rágalmazó sajtóhadjárat indult, a szakmámban országosan rossz híremet keltették, a városomban közellenség lettem, végül kimosták magukat, a végére én lettem a gyanúsított, még örülhetek hogy ép bőrrel megúsztam.

Azóta kutatom ezeket a maffiahálózatokat, egyre inkább úgy tűnik, hogy bár vannak némileg elszigetelt különálló hálózatok, de felfedezhető egy egységes rendszer, melyet összeesküvés-elméletes szóhasználattal háttérhatalomnak is méltán lehet nevezni.
Ángyán Józsefnek legjelentősebb megállapítása a földmutyi leleplezése kapcsán az volt, hogy a pártok holdudvara jelentős mértékben összefügg, egy összefüggő maffia, vagy gazdasági háttérhálózat működik a háttérben. Bennfentesként beszélt arról, hogy maffiacsaládok nevezik ki a kormánytagokat, szervezetten rabolják ki a közös kasszát
www.youtube.com/watch?v=2FCgGaH45cE

Horváth András kilépett NAV koordinátor azon vádja, hogy a legnagyobb áfacsalók ügyében a vizsgálatokat felülről leállítják, utal arra hogy ennek a politikát és a hatóságokat behálózó háttérhálózatnak az intézményesített áfacsalás az egyik bevételi forrása. Persze az összeesküvésben részt vevő hatalom összeesküvés-elmélet gyárosnak, paranoiás futóbolondnak kiáltotta ki Horváthot, a hatalom irányítása alá vont közmédiában pedig csak a rágalmak jelenhettek meg.

Ennek a gazdasági-politikai maffiának egy alsóbb szintjét mutatta be a Vizovitzki-ügy, csak néhány milliárdnyi megforgatott összegről és néhány tízmilliós korrupcióról beszélhetünk, a rendőrségnél néhány különböző rangú személyt kellett korrumpálni, és remekül működött, bár a West Balkán ügy képes volt a hálózatot némileg lebuktatni, de az ügy jelenlegi alakulását nézve felgöngyölítésről nem lehet beszélni.
Az ENERGOL-féle olajszőkítési ügy még eddig se tudott eljutni, a nyomozás során több rendőrt és újságírót megöltek, Karancsit vascsövekkel agyonverték és egzisztenciálisan kicsinálták, a felderítés és felelősségre vonás elmaradt, a nyomozati anyagokat 85 évre titkosították, az egykori haszonélvezők ma is ugyanazokat a maffiatevékenységeket űzik.
Nem csoda, itt már 1000 milliárdról volt szó, a bűncselekménnyel megszerezhető pénzösszeg nagyságrendje határozza meg a konspiráció szintjét. Minél több pénzt lehet ellopni, annál több ember korrumpálására jut belőle, annál szövevényesebb és hatékonyabb érdekérvényesítő hálózat tud kialakulni.
A háttérhatalmi maffia fő bevételi forrásai hazánkban a nagyüzemi áfacsalás, jövedéki adó csalás, járulékcsalások, állami és uniós támogatási pénzek elosztásánál a hálózat tagjainak előnyben részesítése, többszörös túlszámlázások, önkormányzati és állami közbeszerzéseknél a hálózat tagjainak előnyben részesítése, jelentős túlszámlázások. A maffia által ellopott ezermilliárdok hiányoznak az állam költségvetéséből, ezt a hiányt a politikai elit az állampolgárok és cégek adóinak gátlástalan emeléséből finanszírozza. Ez versenyhátrányba hozza a magyar cégeket és munkaerőt a külföldivel szemben, folyamatosan újratermeli a szegénységet és a kiszolgáltatottságot.

A jelen eset talán annyiban lóg ki a képből, hogy a szereplői nem szerves részei a rendszernek, legalábbis olyan értelemben, hogy a Suzuki gyár saját profitjuk maximalizálására hajtó tulajdonosai nem tartoznak ehhez a hazai oligarchiához, (hasonlóan külső szereplők, mint az autópályaépítéseknél mindkét politikai oldalt egyaránt korrumpáló STRABAG) viszont a céljaik eléréséhez a széleskörűen, olajozottan kiépített rendszer azonnal rendelkezésre áll, nekik csak élni kell a meglévő lehetőségekkel, és kenőpénzeikkel támogatni, fenntartani, tovább pumpálni a korrupt struktúrát.

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.03.06. 18:42:03

@J_O_L_A_N: Szó szerint nem találok szavakat, csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm!

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2014.03.06. 18:45:03

@J_O_L_A_N: Pontosan ezért a névválasztásom, amiért te is említed.

anonymand 2015.04.02. 16:53:32

@futobolond a kozeleti paranoiás:

Végtelenül szomorú történet.
Érintettnek nem nevezhetem magam, bár én is egy Suzuki (SX4, megelégedett) tulajdonosa vagyok.
Érintett azonban vagyok annyiban, hogy magam is az autós szakmában dolgoztam (közel 40 éven keresztül, és egy nagynevű márka vevőszolgálatának vezetéséig vittem).
Amikor még aktív voltam, ilyen, vagy hasonló eset elképzelhető sem lett volna.
Változott a világ. :(

Mivel J_O_L_A_N szóba hozta, nem véletlenül persze a NAV-ügyet, azzal kapcsolatban írtam nehány szösszenetet, melyekbe bővebben kifejtem véleményemet a korrupcióval, a rendszerszintűséggel kapcsolatban.

kismalac.blog.hu/2014/11/04/omerta

kismalac.blog.hu/2014/10/27/parasztaldozat_737

kismalac.blog.hu/2014/12/01/tisztaldozat_944

kismalac.blog.hu/2015/03/01/vezeraldozat_473

És ennek a rendszernek, a rendszerszintű korrupciónak számtalan áldozata van, akikről nem tudunk, soha ne is fogunk tudni, és akiknek az egyetlen élete lett, van, lesz megnyomorítva.
Ideje lenne már valamit tenni!

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2015.04.05. 04:05:13

@anonymand: Őszintén örülök, hogy megtiszteltél a figyelmeddel.
A történet sokkal szomorúbb még a látszatnál is.
Sajnos egészségügyi, és egyéb gondjaim miatt, amik mind ennek az ügynek a hozadéka, egyszerűen nincs energiám az ügy naprakész bemutatására.
Csak hogy érzékeltessem a helyzetem, amikor beleálltam az ügybe, akkor volt egy jól menő vállalkozásom.
Volt!
Most pedig egy komplett roncs vagyok.
A legváltozatosabb eszközökkel kicsinálták a vállalkozásom, ezzel a család megélhetését.
Jelenleg ott tartok, hogy semmink nem lehet, mert egyből vinné az állam, ha el tudnék menni dolgozni akkor a fizetésem nagy részét is.
Bocs hazudok, mert van egy 22éves autónk, az is a felnőtt lányunk nevén.
De nem tudok elmenni dolgozni mert másfél éve leszázalékoltak.
Viszont annak ellenére, hogy rendelkezem a szükséges szolgálati idővel másfél éve egy ft ellátást sem kaphatok, mert így szívatnak szándékosan, és folyamatosan.
Ne hogy már levegőhöz jusson a parasztja, a feleségemmel detto ugyanezt végig játszották.
Amint az állapotom megengedi akkor nyomás Brüsszelbe az összes összefüggő ügyben.

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2015.04.05. 04:19:56

@anonymand: Ja majd el felejtettem, hogy mennyire valóságos volt az autónk hibája, mi sem bizonyítja jobban mint hogy abból a szériából amelyikből származik az autónk, időközben titokban 17 ezer autót rendeltek vissza a gyárba:
totalcar.hu/magazin/hidegindito/2014/12/05/17_ezer_magyar_suzukit_hivnak_vissza/
Ugyanazzal a hibával mint ami nálunk okozta a gondot.
Neked, mint ugyancsak szakmabelinek, ez azért mond valamit, ha jó gondolom.
A rendszer szintű korrupciót remekül mutatja, hogy a nekem teljesen igazat adó igazságügyi műszaki szakértő közölte velem, hogy ha ezt ő nekem leírja akkor ezért őt kicsinálják, szakmailag ellehetetlenítik.....

anonymand 2015.04.05. 05:43:31

@futobolond a kozeleti paranoiás:

Azon túl, hogy mélységesen egyetértek veled, nem tudok mit tenni.
A mai világ, leginkább itthon, egyre messzebb van az élhetőtől, a normálistól.
Te ennek egyik áldozata vagy.
Mivel én mindig idealista voltam (olykor túlzottan is), hiszek abban, hogy ki tudod harcolni az igazadat.
Talán ad némi erőt, ha elmesélem, hogy még az "átkos" rendszerben (89 előtt), az 1200 fős cégemnél kiadtak egy körlevelet, ami a raktárfelelősséget akarta kiterjeszteni a nem raktári dolgozókra is. Ha mindenki aláírja, akkor bevezetésével, ha bármi probléma lett volna, az igazunkat csak polgári peres úton érvényesíthettük volna (hosszú évek, ugye).
Mindenki aláírta, a "meggyőzés" (végső soron állásvesztés egy igen-igen jól fizető cégnél) eredményeként, kivéve engem.
Hosszú hónapok küzdelme után (még a SzOT, Gáspár elvtárs vezetése alatt, jogsegélyszolgálata sem tudott érdemben segíteni), úgy döntöttem, hogy mivel nekem van igazam, akkor sem írom alá, ha fene fenét eszik is.
A körlevelet visszavonták, az intézkedést nem vezették be (hisz volt 1, azaz egy aki nem írta alá), és végül is nem rúgtak ki.
Persze ez a te kálváriádhoz képest semmiség.
De adjon erőt, hogy az igazságodért kiállj, küzdj, és bízzál abban, hogy érvényre juttathatod igazad.
Még ebben a végtelenül mocskos világban is.

(amúgy az említett posztokon kívül még találsz vagy tízet a blog-oldalon)

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2015.04.06. 00:09:54

"Azon túl, hogy mélységesen egyetértek veled, nem tudok mit tenni."
Hidd el, azzal, hogy elolvastad, és átérezted a szituációmat már többet tettél mint az emberek 99%-a.
Én is idealistának tartom magam, azonban már messze nem olyan harcos mint korábban. Ha most jelzővel kellene magamat illetnem, aszerint, ahogyan ezt manapság megélem, akkor azt mondanám, hogy egy megtört lúzer idealista vagyok.
Az idealizmusom sokkal inkább gátja, és akadálya a boldogulásomnak, mintsem az előmozdítója.
Csak egy példa, a fentin kívül.
Jó tíz évvel ezelőtt befutó helyem volt a helyi önkormányzat képviselő testületébe, azonban egy elvi kérdés egyszer csak beárnyékolta ezt a jó viszonyt, a helyi élhetetlenekkel. A polgármester "finoman" rám szólt, hogy remek képviselő leszek, HA BEFOGOM a pofám.
Ugyan már nekem elveim vannak....., ők meg a harmadik ciklusukat töltik.
Szerinted hányan gratuláltak, hogy milyen gerinces faszi vagyok, és hányan tartanak idióta lúzernek emiatt?
Egyvalamit megtanultam a fentiekből nem hiszek a törvényekben és a hatóságokban, és ha újra kezdhetném röviden megoldanám az ügyet, önbíráskodva, többet ésszel mint erővel.
AZ egészben a legrosszabb az a közöny ami a társadalom túlnyomó részében jelen van a korrupcióval, és a törvénytelenségekkel szemben, na az aztán a gyilkos.

Vémint 2015.04.06. 16:31:08

Sziasztok!
Azért olvaslak titeket mert, nekem most kezdődött egy hasonló kálváriám! Feleségem egy temetésről hazafelé vétlen részese volt egy utoléréses közúti balesetnek ahol hátulról a mi Suzuki splash típusú autónkba ütközött egy Kia platós kisteherautó amin ráadásul egy hatalmas és nehéz márványlap is volt rakományként . Az ütközés következtében a feleségem által vezetett Suzukit neki lökte az előtte álló Citroen berlingonak ! Így a mi autónknak eleje és hátulja is törött elég szépen és az 5!!! légzsákból egy sem nyílt ki! Hárman ültek az autóban mindenki be volt kötve feleségemet és keresztanyját rohamkocsi vitte el mert ömlött a feleségem orrából és szájából a vér mivel lefejelte a kormányt .A keresztanyja a vezetőülés mögött ült apósom elől a jobboldali ülésen! Mindketten a biztonsági öv megfeszülése által sérültek apósom nem kért a mentősöktől ellátást! A balesetet okozó Kia kis teherkocsi vezetője elismerte a hibát elmondása szerint nem vette észre az előtte haladó autók lassítását megállását mert, az út bal oldalán álló fehér Opel astrát trafipaxnak vélte és azt figyelte van -e benne kamera ! Mire vissza nézett már ott is volt előtte a feleségem által vezetett Suzuki ami már a majdnem álló helyzetben volt! És megtörtént a csattanás A Citroen vezetője mivel már látta a visszapillantóban a nagy sebességgel érkező Kia kis teherautót üresbe tudott még kapcsolni valamit mentve a helyzeten így nem csapódtak át a baloldali sávba lehet ezzel a manőverrel megmentette három ember életét! Az anyagi kárunk tetemes kb:700 -800 ezer forint! valószínű totálkár lesz. Nem a légzsákon múlt a baleset de birizgálja az agyamat hogy miért nem nyílt ki!?? Sokkal rosszabb vége is lehetett volna! A blogot végigolvasva nagyon elszomorít a Suzuki ZRT hozzá állása a légzsák hibához!
Írtam én is nekik a baleset másnapján erről kíváncsi leszek mi lesz a válasz ,de a blogot olvasva már rossz előérzetem van! Ha van fejlemény azt majd publikálom!

Tisztelettel:"V"

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2015.04.06. 17:03:06

@Vémint:
Kedves V, ha bármiben megakad akkor keressen nyugodtan, mert nagy valószínűséggel szolgálhatok hasznos tanácsokkal.
Ha valamit akkor azt sikerült megtanulnom, hogy minek van, és minek nincs értelme ilyen helyzetben.

wulfer 2021.01.17. 18:11:26

Egy HVG kommentben írtam a hozzászólásodra.
Egy építész szakértőt bízott meg a bíróság az egyik minket is értintő ügyben. A jogászaink azt mondják vitassuk a szakvéleményt, illetve adjunk ellenvélemény elkészítésre megbízást.
A bíró által megbízott szakértő viszont annyira gyermeteg doksit adott be a bíróságra, hogy számomra nem hagy mást, mint a bírót felkérni a szakvélemény figyelmen kívül hagyására.
Viszont megkerestem a Műszaki Igazságügyi Szakértői Testület vezetőjét, és annyit legalább már sikerült megtudnom, hogy a Testület megbízna három független egyetemi igazságügyi szakértőt, és ők adnának egy új szakvélemény, - persze ha majd minden kötél szakad.
Mit gondolosz erről?

futobolond a kozeleti paranoiás · http://suzukimaffia.blog.hu/ 2021.01.27. 22:50:54

@wulfer: Szia!Bocsánat, csak most vettem észre a hszed!

Az aktuális tv-t nem ismerem, de régen az volt kb, ha van 2 egymásnak ellentmondó szakvélemény, akkor a bíróságnak fel kell kérnie a 3tagból álló szakértői bizottságot!
Én a jelen tudásommal felkérnék egy független szakértőt, akivel nekem tetsző szakvéleményt készíttetnék (igen, ez kb így működik :D)ezzel már mondhatod a bírónak, hogy hahó, itt egymásnak szögesen ellentmondó vélemények vannak szakkérdésben, amit csak a szakértői bizottság tud feloldani!
Enélkül valszeg lesöpri a kifogásaid, mert megteheti.....
süti beállítások módosítása